کسب درآمد مدرن از اینترنت
کسب درآمد مدرن از اینترنت

PTC  چیست؟

ptc مخفف عبارت Paid To Click است. این روش برای کسب درآمد روشی مدرن میباشد اساس کار این نوع سایتها کلیک بر روی تبلیغات میباشد که به افزایش ترافیک منجر میشود به عبارت دیگر کاربران حتی بدون سرمایه اولیه بر روی لینک هایی که در سایت قرار داده شده است کلیک می کنند و باعث افزایش ترافیک و بازدید لینک ها می شوند و مدیر سایت به ازای این کلیک ها مبلغی را به کاربران اختصاص میدهد...

ptc

برای مطالعه کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید.



ادامه مطلب...

وب مانی نوع دیگری از کیف پول های الکترونیکی میباشد که کاربران بسیار زیادی را  به خود اختصاص داده است این شرکت در 1998 به تاسیس شد. این کیف پول از لحاظ امنیتی بسیار پیشرفته میباشد و از خصوصیات اصلی آن است.

 

 

 

webmoney

امکان ایجاد 6 نوع حساب ارزی

امنیت بالا و حساب های متناسب با کاربرد

برای افتتاح حساب در وبمانی دو حالت حساب وجود دارد: حساب مینی و حساب کلاسیک. و شما بایستی برحسب نوع تجارت و حجم تبادل پول یکی از حساب ها را افتتاح کنید. برای آموزش کامل سایت روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 ارديبهشت 1394برچسب:وبمانی,webmoney,wmtransfer,کیف پول,والت,پول,اینترنتی,الکترونیکی,افتتاح,حساب,مینی,کلاسیک,آموزش,نحوه عضویت, توسط محمود

آموزش کامل افتتاح حساب در سایت perfectmoney کیف پول اینترنتی

Perfectmoney مورد اعتماد کاربران اینترنتی در ایرانچشمک

پرفکت مانی

پلن ساده و با امکانات بیشتر

ایجاد سه نوع حساب ارزی

سابقه طولانی

سرعت در نقل و انتقال ارز

....

برای مطالعه کامل، روی ادامه مطلب کلیک کنید. 



ادامه مطلب...

 

یکی دیگر از سایتهای معروف در زمینه ptc سایت advertzer است. این سایت در حدود 6 ماه پیش کار خود را شروع کرده است ولی با وجود تازه کار بودن، پیشرت زیادی کرده و روز به روز امکانات آن آپگرید میشود و پرداخت های آن بدون نقص انجام میشود.

Advertzer

دارای پشتیبانی قوی

درآمد 1.54 برابر سرمایه گذاری

پیشرفت سریع در زمانی بسیار کوتاه

....

 برای آموزش کامل روی ادامه مطلب کلیک کنید.

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 20 ارديبهشت 1394برچسب:advertzer,ptc,پی تی سی,کلیکی,تبلیغات,پرکار,کسب درآمد,ثبت نام,معرفی پی تی سی,بورس,سهام,بنر,پیدورتس,paidvertz, توسط محمود

آموزش کامل سایت Mytrafficvalue

سایت Mytrafficvalue یکی از سایتهایی از است که درآمد بسیار بالایی را از طریق خرید و فروش سهام و سرمایه گذاری پلن های ثابت و روش های دیگر میتوان کسب کرد. این سایت به میریت قوی JO مدیر سایت paidverts اداره میشود.

 

دارای سابقه طولانی

دارای امکانات فوق العاده برای کسب درآمد

پشتیبانی قوی

...

برای آموزش کامل روی ادامه مطلب کلیک کنید.



ادامه مطلب...

در این پست در مورد آموزش قسمت My account صحبت خواهیم کرد.

با انتخاب گزینه My account از ستون سمت راست صفحه ای مطابق شکل زیر باز میشود که در اینجا به توضیح آنها خواهیم پرداخت.

my account

-گزینه shares مربوط به سایت mytrafficvalue میباشد که در آن انواع سهام خرید و فروش میشود که جزء مهمترین قسمت سایت است و در این لینک به توضیحات کامل آن میپردازیم.

-گزینه بعدی Bonus Ad Points Log است و در اینجا شما تاریخچه ورود و خروج امتیازتان را در حساب میبینید که توضیح آن در شکل زیر داده شده است.

 

 

تاریخچه bap

-گزینه Balance History نیز همانند مورد قبلی بوده و درمورد نقل و انتقال موجودی نقدی به شما اطلاعات میدهد.

-گزینه Ad Filter: اگر امتیازتان تا حدی افزایش یافته که روزانه تبلیغات پولی بسیار زیادی با مبالغ بزرگ و کوچک دریافت میکنید و مبالغ بسیار بی ارزش نیز همراه آنها وجود دارد، میتوانید فیلتر را تنظیم کنید و روی change کلیک کنید تا تبلیغات بیشتر از مقدار تنظیم شده را دریافت کنید. ضمنا فقط یکبار در ابتدا باید 10 دلار برای خرید فیلتر بپردازید.

- super user upgrade
دو نوع حساب کاربری جدید را در سایت برای ارتقا اکانتتان میتوانید از این گزینه ایجاد کنید

که این آپگریدها دو نوع میباشند:

 Mini Upgrades: $2.99
 Mega Upgrades: $19.99

شما با خرید این آپگریدها به مدت هفت روز سوپر یوزر خواهید بود.
در این مدت هر تبلیغی که توسط هر شخصی خریداری شود معادل 1% مقدار خرید , تعداد 10 تبلیغ ساخته خواهد شد که بصورت رندوم به کاربران سوپر یوزر اختصاص داده میشود.

Mini Upgrades:
values from $0.01 to $0.49 each

Mega Upgrades:
values from $0.50 and up


یعنی برای مثال اگر شخصی 10 دلار تبلیغ خریداری کنه
10 تبلیغ 0.1 دلاری ساخته میشه که به کاربران Mini Upgrades بصورت رندوم اختصاص پیدا می کنه

یا اگر شخصی 1000 دلار تبلیغ خریداری کنه
10 تبلیغ 10 دلاری ساخته میشه که به کاربران Mega Upgrades بصورت رندوم اختصاص پیدا می کنه

دقت کنید که به ازای هر تبلیغ دریافتی باز هم از امتیاز شما کم خواهد شد!
پیشنهاد: فقط و فقط در صورتی که امتیاز بالا دارید و خواهان تبدیل امتیازتون به پول هستید آپگرید ها رو خریداری کنید و در امتیازات پایین به ضرر شماست.

- گزینه Recycle Time Upgrade: با خرید این نوع آپگرید، تبلیغات حذف شده کاربران بطور شانسی به شما و بقیه تعلق خواهد گرفت.

- اگر برای مدتی قصد استفاده از سایت را ندارید مثلا قصد مسافرت کردن دارید یا امکان استفاده از کامپیوتر برایتان وجود ندارد میتوانید از گزینه vacation mode  یا حالت تعطیلات استفاده کنید برای این کار از ستون سمت راست گزینه my account را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه ثابت بصورت bap یا دلاری میتوانید بدون محدودیت حسابتان را فریز کنید.

- Referral commission log: در این صفحه میتوانید به مدیریت زیر مجموعه گیری بپردازید و همچنین بنرهای زیرمجموعه گیری را میتوانید در Marketing Materials مشاهده و انتخاب کنید.

- برای مشاهده دریافت های نقدی و همچنین دریافت های در حال پرداخت گزینه Cashout History را انتخاب کنید. توجه کنید که کش اوت ها بطر آنی پرداخت نخواهند شد بلکه پراخت ها بصورت هفتگی و دوشنبه ها انجام میشود.

- Account Data: اطلاعات کامل حساب کاربری. یک نکته در مورد این صفحه: در هنگام مشاهده تبلیغات شما یک کد یا تصویر امنیتی وارد میکنید به نام captcha که برای تغییر کد ها از حالت solvemedia به google یا برعکس (برای راحتی کار با تبلیغات) میتوانید از دکمه نشان داده در شکل زیر استفاده کنید.

کپچا

 

 - و گزینه آخر public profile مربوط میشود به اطلاعات عمومی حساب شما. یعنی این صفحه میتواند در دسترس عموم کاربران قرار گیرد تا وضعیت حساب شما را مشاهده کنند. برای نمونه میتوانید در صفحه اصلی پیدورتس بالاترین درامد ها در 48 ساعت اخیر را ببینید و با کلیک بر روی هر کاربر به پروفایل عمومی کاربران دسترسی داشته باشید.